Betala med Klarna
Fraktfritt över 750:-
Vilka betalningsalternativ finns det?

Du kan välja att betala med följande betalningsalternativ:

Klarna faktura
• Kortbetalning
• Direktbetalning via din bank
• Delbetalning via Klarna konto

Hur beställer jag produkterna?

Du klickar på den varan du vill köpa och klickar i ” Lägg till i kundkorg”. När du är färdig med val av produkter trycker du på den gröna kundkorgen som du finner längst upp i det högra hörnet. Där kan du se över din beställning. När du är redo för att genomföra köpet trycker på ”Beställ” . Därefter följer stegen i Check out.

Om stöter på problem med betalningen är du välkommen att höra av dig till vår kundtjänst:

Mail: info@temashop.se
Telefonnummer: 040 60 60 676.

Jag har inte mottagit en faktura eller orderbekräftelse

Kontakta vår kundservice om du inte mottagit din faktura eller order bekräftelse så skickar vi ut en ny till dig så fort som möjligt.

Mail: info@temashop.se Telefonnummer: 040 60 60 676.

Saknar du en faktura från Klarna?
Ta gärna en titt i skräppostmappen om du inte mottagit en faktura från Klarna. Kontakta vår kundtjänst med ditt beställningsnummer om du fortfarande inte kan hitta fakturan, så skickar vi ut en ny till dig snarast möjligt.
Det går inte att lägga till varor i kundkorgen.
Det kan möjligtvis vara så att ditt internet inte tillåter 'cookies'. En 'Cookie' är en fil som sparar och kommer ihåg vilka varor du lagt till i inköps korgen. Testa att godkänna cookies och försök igen. Kontakta vår kundservice om det fortfarande uppstår problem.
Varför kommer inte betalningsidan fram?
Här gäller samma svar som på ovanstående fråga. Om du har en hög säkerhetsinställning på din browser på datorn eller i ett antivirus blir det svårigheter för betalningsmodulen att visa sig. Kontakta vår kundtjänst så guidar vi dig igenom problemet.
Hur lång är leveranstiden?

Vi på Temashop.se vill göra vårt allra yttersta för att du ska motta dina varor så snabbt som möjligt.

Om artiklarna finns på lager för och skickas paketet med omgående på leverans.

Om artiklarna finns i lager och om beställningen görs innan kl. 14:00 under arbetsdagar, skickas ditt paket samma dag.

Se nedanför för att ta reda på hur lång leveranstiden på ditt paket är:

 

1 dag leveranstid: Boende med postnummer 20 000 - 59 999

1-2 dagar leveranstid: Hela Stockholm 10 000 - 19 999 och 60 000 - 82 999 (Dock ej Gotland)

3 dagar leveranstid: Boende med postnummer 83 000 - 99 999 och Gotland

Beräkna leverans <a href="www.temashop.se/leverans">här.</a>

 

Leveranstid med beställningsvara som inte finns på lager

Om din order innehåller produkter som vi inte har på lager, så kallade beställningsvaror, så tar leveransen längre tid.

Beräknad leveranstid på beställningsvaror är 3-9 dagar. Vid beställning av vara mottar du ett mail där det framgår en uppskattad leveranstid för din beställning.

Om du är osäker på leveranstiden kan du kontakta oss på vår kundtjänst per mail: info@temashop.se eller ringa till oss på telefonnummer: 040 60 60 676.

Hur mycket kostar frakten?

Temashop tillämpar enhetsfrakt vilket innebär att du får en fast fraktavgift på din beställning. 

Fraktavgiften kostar 49 kr och gäller i hela Sverige.

Vi erbjuder fraktfri leverans vid köp av produkter som tillsammans överstiger 749 kr. 

Kan jag hämta min vara på plats?
Det går inte att hämta din vara på vår utgivna svenska adress på hemsidan. Vårt lager håller till i Fredericia, Danmark.
Hur skickar jag tillbaka mina varor?

Följ sedan nedanstående punkter:

  • Förpacka din vara i dess originalförpackning. OBS! Eventuella tillbehör ska följa med i paketet.
  • Paketera i lämpligt emballage tillsammans med kvittot på din order.
  • Skicka en retur av paketet till Kantyxegatan 25, 213-76 Malmö.

Vi går igenom och godkänner din retur så fort paketet levererats till oss. Därefter korrigerar vi din faktura och återbetalar summan till det kort eller bankkonto du använt vid köp av produkt.

Kan jag avbeställa min order?
Det går självklart bra att avbeställa din order, förutsatt att vi inte packat och skickat ditt paket. Kontakta vår kundtjänst vid avbeställning så ordnar vi det.
Jag har mottagit en defekt vara – vad gör jag?

Vänligast kontakta oss via mail där du skriver en beskrivning om vad som är fel. Mailet ska även innehålla:

  • En bild av felet på varan
  • Beställningens order nummer
  • Hur många dagar det är kvar innan du tänkte använda varan.

Kontakta oss om du tänkte göra en retur av varan innan du returnerar den. Om du väljer att skicka den innan du kontaktat oss, står vi inte för fraktkostnaden av paketet.

Vad betyder beställningsvara?
Så kallade beställningsvaror innebär att din order innehåller produkter som vi inte har på lager, så tar leveransen längre tid.
Finns varan jag söker efter på lager?
Under varje bild på produkten finns det en prick med en färg. Gul prick innebär att vara för tillfälligt inte finns på lager. Grön prick betyder att varan finns på lager. Så kallade beställningsvaror betyder att din order innehåller produkter som vi inte har på lager.
När får ni de utsålda produkterna på lager igen?
När du klickar dig in på en produkt har du möjlighet att trycka på produktens lagerstatus. Där finner du interformation om förväntad ankomsttid på produkten till lager.
Vilken storlek skal jag välja?
Inne på produkten finner du en storleksguide med storlekarnas mått. Saknad storleksguide ? Kontakta kundtjänst
Kan jag tvätta min maskeraddräkt?
Vi rekommenderar alla våra kunder att lämna dräkterna till kemtvätt. Det finns nämligen alltid en risk att tvättmaskinen förstör dräkten. Så trots att det står att dräkten kan tvättas i maskin rekommenderar vi att dräkten blir kemtvättad.
Kan jag handla säkert hos er?
Det är mycket säkert att handla hos oss. Vi ingår ett samarbeta med Klarna som gör att Temashop.se inte har tillgång till kontonummer eller annan information.
Vill ni sponsra min blogg?
Vi ingår gärna samarbete med bloggar. Kontakta vår kundservice om intresset finns.
Har ni några lediga jobb?
Är du vår nya kollega? Skicka ditt cv info@temashop.se (Vårt kontor ligger i centrala Köpenhamn & Fredericia)
Vem står bakom Temashop?
Bakom Temashop står Volquards Holding och Temashop Holding.
Köpvillkor
Är du under 18 år måste du ha målsmans tillstånd för att få beställa hos oss. När du handlar via Internet gäller konsumentköp- och distansavtalslagen. Denna lag skyddar dig som konsument när du handlar på distans. Läs mer hos Konsumentverket. Temashop.se reserverar sig för förändringar i sortimentet och har rätt att ta bort varor ur sortimentet innan ett köp har gått igenom. Vi reserverar oss för eventuell slutförsäljning av varor. Alla försök till bedrägerier polisanmäls. Vi förbehåller oss rätten att häva ett köp om bedrägeri misstänks.

Vänligast vänta...

Continue shopping or View cart & checkout